×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

علت توقف مجدد فعالیت آب‌های گرم استان اردبیل چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، محمدرضا رضایی بنا اظهار کرد: به‌دلیل جلوگیری از ورود مسافران به استان اردبیل و پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا، فعالیت آب‌درمانی‌های استان متوقف شد.

وی افزود: دستور توقف فعالیت آب درمانی‌های کل کشور توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده و لازم‌الاجرا است که با توجه به شیوع کرونا، استفاده از آب‌های درمانی مورد تأیید متخصصان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان‌های دیگر کشورمان نسبت به استان اردبیل افزایشی بوده و بر همین اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت پیشگیری از شیوع کرونا این تصمیم را اتخاذ کرده است.

وجود ۳۰ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در استان اردبیل

رضایی بنا ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل ۳ هزار و ۴۹۶ بیمار بر اساس نتایج آزمایشگاه ویروس‌شناسی، شناسایی و در بخش ویژه کرونا بستری شدند که از این تعداد ۳ هزار و ۶۹ بیمار مبتلای قطعی، با بهبودی کامل از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی تشریح کرد: در حال حاضر ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان بستری بوده و از این تعداد ۳۰ بیمار با وضعیت وخیم و بحرانی در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: تعداد انجام سی‌تی‌اسکن‌ از بیماران مشکوک به کرونا به زیر ۲۰۰ سی‌تی‌اسکن در روز کاهش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد بیماران فوتی به کرونا در استان اردبیل به نسبت اوج بیماری کاهش یافته است و در اکثر روزها در استان بیمار فوت شده بر اثر کرونا نداریم./فارس

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.