×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اظهار داشت: سال گذشته با استارت کار تیم ملی، توانستیم از ۹ منطقه دنیا بازیکنان استعدادیابی شده توسط فدراسیون را دعوت به اردو کنیم و همچنین جهت گزینش از بین استعدادهای داخلی بیش از ۲۰۰ بازیکن را در مرحله اول دعوت کردیم که در نهایت با یک تیم منسجم ۲۵ نفره توانستیم در مسابقات شرکت بکنیم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی بازی های آسیاسی تیم با انگیزه و مستعد ایران توانست با ۱۹ گل زده و یک گل خورده بعنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه برای صعود به مسابقات جام جهانی باید بین ۴ تیم برتر آسیایی قرار بگیریم، گفت: به امید خدا با شناختی که از بازیکنان شایسته تیم دارم این صعود دور از دسترس نیست.

عبدی با اشاره به برگزاری تمرینات آماده سازی تیم ملی برای حضور مسابقات، ابراز داشت: قبل از شیوع کرونا به چند تورنمنت بین المللی برای مسابقه با تیم های اروپایی دعوت شده بودیم، که متأسفانه این فرصت از دست رفت و برنامه‌های اردویی هم دچار تغییرات زیادی شد ولی امروز اردوی بلند مدت آماده سازی تیم در حال انجام است.

وی با اشاره به دعوت ۲۴ بازیکن برای مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا، تصریح کرد: متاسفانه زمان دقیقی برای شروع و برگزاری این مسابقات اعلام نشده که این شرایط قابل قبول نیست.

پرسپولیس غیرت ایرانی را در مقابل صعودی ها به نمایش گذاشت

عبدی در ادامه با اشاره به صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی تیم در این مسابقات فوق العاده ظاهر شدند که بازی به بازی هم خیلی بهتر کار کردند و توانستند به فینال برسند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با اشاره به تقابل خود در نیمکت پرسپولیس با النصر در سالهای گذشته، افزود: در آن مقطع هم چنین تنش ها و حساسیت هایی وجود داشت  که پیروز شدیم و خدا رو شکر امسال هم یک باره دیگر توانستم تیم عربستانی را با شایستگی تمام در میدان مسابقه مغلوب کنیم.

عبدی تصریح کرد: برد ۱۰ نفره تیم النصر توسط قهرمان کشورمان، نشان از قدرت و غیرت ایرانی بود که همیشه چربش خاصی نسبت به مسائل حاشیه ای در میدان مسابقات داشته است.

وی با اشاره به شکایات و جو سازی های اخیر باشگاه النصر، افزود: متاسفانه طی سالهای اخیر مسائلی قبیل نحوه قرار داد و بدهی های تیم ها به بازیکنان و سرمربیان، خارج از مستطیل سبز مشکلاتی را برای باشگاه های ایرانی ایجاد کرده که امیدواریم اینگونه موارد برطرف شده و خطری تیم های ایرانی را تهدید نکند.

عبدی اصالت ایردموسی دارد

حسین عبدی متولد فروردین ۱۳۴۶ در تهران، با اصالت اردبیل و شهر ایردموسی، بازیکن سابق پرسپولیس که یک نیم فصل به فولادخوزستان پیوست و نیم فصل دوم را به الجحر کویت رفت وسال ۲۰۲۲ از فوتبال کناره گیری کرد.

وی سابقه سرمربی در باشگاه داماش گیلان و دستیاری در تیم پرسپولیس را دارد، وی دارای مدرک حرفه‌ای (pro licence) مربی‌گری از کشور انگلستان است و سابقه همکاری با تیم‌های ملی فوتبال ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال انگلستان را دارد.

 

تنظیم خبر : میلاد آتشگاهی پور

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.