×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صدور مجوز بازگشایی آب های گرم معدنی سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اکبر بهنام جو ظهر ۱۱ خرداد ۹۹ در جلسه با مدیران تشکل های حرفه ای گردشگری اظهار داشت: مجموعه های آّگرم معدنی استان از روز دوشنبه ۱۲ خرداد  می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند .

وی افزود: پروتکل های ویژه بازگشایی آبهای گرم معدنی زیر نظر ستاد استانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تدوین شده و رعایت این پروتکل های بهداشتی برای شروع فعالیت مجدد این مراکز ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: ظرفیت پذیرش برای مراکز آبگرم معدنی روباز ۲۰ درصد و  برای مراکز سرپوشیده حداکثر ۱۰ درصد ظرفیت  واقعی  و بصورت سانسی خواهد بود و انتظار می رود  مدیران این مجموعه ها با رعایت ضوابط تعیین شده و اجرای پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود اداره دهند.

وی  با تقدیر از عملکرد مجموعه های گردشگری استان در مدت شیوع بماری کرونا گفت : « در این مدت خسارت فراوانی متوجه این مجموعه ها شد که دولت محترم پیگیر جبران بخشی از این خسارات است .

نظارت مستمر برفعالیت مراکز آبدرمانی پس از بازگشایی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این جلسه با اشاره به تشکیل اکیپ نظارتی متشکل از معاونت گردشگری ، مرکز بهداشت و درمان و انجمن آبدرمانی های استان گفت: اکیپ های نظارتی بطور مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی و ضوابط تعیین شده  نظارت خواهند نمود و در صورت عدم رعایت پلمپ خواهند شد.

 

انتهای پیام/ آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.