×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خسارت سنگین شیوع کرونا به حوزه گردشگری سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین،حسن حسن پور، در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا بیش از سایر بخش‌ها حوزه گردشگری را تحت تاثیر قرار داده و خسارات سنگینی در این بخش به شهرستان سرعین وارد کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت اساسی است بخش گردشگری شهرستان سرعین اعم از مراکز درمانی و آب‌های گرم از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند که این امر سبب ضرر و زیان این مراکز شد.

فرماندار سرعین گفت: باید با حمایت‌های لازم از فعالان بخش گردشگری در سطح شهرستان و رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران و فعالان در این حوزه بستر رونق فعالیت این افراد و بازگشت گردشگری به وضعیت قبلی را فراهم آوریم.

حسن پور با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی تصریح کرد: با توجه به این محدودیت‌ها توسعه و رونق سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت از این بخش در راستای حل مشکلات آن‌ها راهکار توسعه شهرستان سرعین به شمار می‌رود.

وی از تلاش برای اختصاص اعتبارات مناسب برای بخش گردشگری شهرستان سرعین خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر در بخش میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است که نمونه آن در روستای تاریخی کنزق بوده که با تعریف مسیر جدید گردشگری، ماندگاری مسافران در این شهرستان را افزایش خواهد داد.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.