×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تغییر شکل استفاده از آبهای گرم معدنی/ دانشکده فنون آبگرم تاسیس می شود

اسحاق رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چشمه لر سرعین اظهار داشت: امروزه آموزش جنبه تئوری دارد ولی دانشگاه آزاد سعی دارد آموزش ها به صورت کارآفرینی و مهارت آموزی تبدیل شود .

وی افزود: دانشگاه آزاد یکسری ظرفیت ها را فعال کرده که در تمامی رشته ها و گروه ها فضایی ایجاد شود تا دانشجو و استاد و سایر مردم عادی ایده های خلاقانه خود را در مراکز رشد به خدمت تبدیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اردبیل ۴۵ مرکز واحد فناور ،دو شرکت دانش بنیان و حدود ۳۲ محصول  وارد چرخه کرده است.

وی با اشاره به تاسیس دو دانشکده صنایع خلاق و علوم و فنون آبگرم معدنی تصریح کرد:  استان اردبیل ظرفیت توسعه دارد و دانشگاه نیز می تواند در این زمینه کارهای جدید انجام دهد و با الهام از رشته های علوم انسانی و کامپیوتر می توان در حوزه نرم فرهنگی بازهای یارانه و اپلیکشین  در دانشگاه صنایع خلاق، تولیدات فناورانه ای به بازرا عرضه کرد.

رسولی ابراز داشت: آبگرم های معدنی طی سالهای اخیر با موج مدرن شدن مواجه شده اند و در این راستا سعی داریم تحولاتی بر پایه تحقیقات علمی انجام داده وشکل استفاده سنتی از این آبها را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.