×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تشکیل اکیپ مشترک برای نظارت بر تاسیسات گردشگری /  آمادگی کامل برای پذیرش مسافران در سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، مصطفی سیدمحسنی صبح امروز، ششم خردادماه در بازدید از تاسیسات گردشگری سرعین اظهار داشت: با توجه به بازگشایی هتل‌ها، مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری در شهرستان تلاش می‌کنیم تا با نظارت و بازرسی‌های مستمر و مداوم زمینه برای خدمات‌رسانی مناسب این مراکز را به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان فراهم آوریم.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از الزامات فعالیت در این اماکن و تاسیسات برشمرد و افزود: با نظارت‌های لازم با همراهی دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا از هر گونه بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری کنیم.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین با اشاره به تشکیل اکیپ مشترک برای نظارت از تاسیسات گردشگری در شهرستان، گفت: تیم مشترک متشکل از جامعه اقامتی، بهداشت و درمان و اماکن سرعین با حضور در اماکن و تاسیسات گردشگری جهت کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر فعالیت این مراکز نظارت می‌کنند.

سیدمحسنی تصریح کرد:‌ دستورالعمل‌ها و پ‍روتکل‌های بهداشتی به این مراکز ابلاغ شده و خوشبختانه مشکل و نارسایی در این زمینه وجود ندارد و آمادگی لازم برای استقبال و پذیرش مسافران را در شهرستان دارا هستیم.

وی افزود:‌ مردم و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی مراتب را گزارش دهند تا برخورهای لازم و قانونی با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.