×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تبلیغات زودهنگام در هر عرصه ای از فضای مجازی ممنوع است

خبرنگار محمد مددی؛ مهدی رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر  اظهار داشت: با توجه به شروع فرایند اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت تمکین تمامی اشخاص از مقررات قانونی یا هرگونه تخلف انتخاباتی به ویژه تبلیغات پیش از موعد در هر عرصه ای به ویژه فضای مجازی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

وی افزود:باتوجه به شان انتخابات مجلس و رسالت منخبین مردم در انجام وظایف قانونی کلیه داوطبان ضرورت دارد قانون را محور اقدامات خود قرار داده و از هرگونه اقدام خارج از چارچوب قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اجتناب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرعین گفت: مردم فهیم حوزه انتخابیه اردبیل نیر نمین و سرعین اصلی ترین معیار انتخاب های مورد نظر خود را قانون مداری کاندیداها قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد:با توجه با تاثیر فضای مجازی در مباحث اجتماعی و به تبع آن  در امر انتخابات قانون گذار در بند ۱۱ ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمالی از قبیل انتشار مطالب خلاف قانون، قریب و اغوای مردم از طریق سو استفاده از اعلام نظر و عکس شخصیت ها و مقامات دولتی ،تبلیغ علیه نامزد ها و هرگونه هتک حرمت و حیثت آنها و… را در صورتی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت گیرد را ممنوع و در ردیف جرائم انتخاباتی قرار داده است.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.