×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، سرمربی تیم نوجوانان ایران اظهار داشت: از دیروز و با وقفه‌ای بیش از ۲۰ روزه اردوی خود را شروع کردیم. قرار بود که در بازه زمانی کوتاه‌تری به اردوها و تمرینات خود برسیم اما به‌دلیل وقفه حاصله از تصمیمات AFC و عدم ارائه برنامه دقیق آغاز مسابقات، این امر محقق نشد.

حسین عبدی ایردموسی درباره تاریخ برگزاری رقابت‌های آسیایی نوجوانان عنوان کرد: متاسفانه هنوز تاریخ دقیق برگزاری رقابت‌ها اعلام نشده و این موضوع باعث بلاتکلیفی و سردرگمی ما و تمام کشورها شده که این سردرگمی اصلا به صلاح فوتبال نیست. همه باید بدانند که مسابقات دقیقاً از چه تاریخی آغاز می‌شود تا مطابق با آن اردوهای خود را برگزار کنند و به تمرینات برسند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا هرچه سریع‌تر ما را از این بلاتکلیفی در بیاورد تا بدانیم قرار است چه کنیم و درمورد برنامه‌های خود تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم نوجوانان در خصوص شرایط ملی‌پوشان نوجوان ایرانی تصریح کرد: بچه‌ها در شرایط نسبی قرار دارند و می‌خواهیم طی ۱۰ روز آینده آن‌ها را به یک آمادگی مناسب برسانیم تا در دو بازی تدارکاتی آتی بتوانند به تجربیات خود اضافه کنند.

عبدی اصالت ایردموسی دارد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.