×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اعطای بورس تحصیلی دانشگاه آزاد به نخبه قرآنی سرعین

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اسحاق رسولی ظهر امروز در جریان تقدیر از ۲ دانش‌آموز نخبه قرآنی اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست توجه به استعدادهای برتر استان اردبیل، به امیرهادی بایرامی آتشگاه و موسی‌الرضا میری، دو دانش‌آموز نخبه قرآنی اردبیل، در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بورس تحصیلی اعطا شد.

وی افزود: این دانش‌آموزان هم‌اکنون در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل بوده و علاوه بر بورس تحصیلی، حمایت‌های دیگری نیز از آن‌ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این اقدام دانشگاه آزاد در ترویج الگوی تربیت قرآنی و تربیت نسلی مومن، انقلابی و متخصص نقش مهمی دارد.

رسولی بیان کرد: اجرای سیاست توجه به استعدادهای برتر استان اردبیل در اولویت دانشگاه آزاد استان بوده و سال گذشته نیز برای مهران احمدی، قهرمان و ملی‌پوش اردبیلی ورزش‌های الکترونیک که در مسابقات جهانی از رقابت با حریفی از رژیم جعلی اسرائیل خودداری کرده بود، بورس تحصیلی در آموزشکده سما اردبیل برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر اعطا شد.

امیر هادی بایرامی تنها حافظ کل خردسال روشندل در سطح کشور است که با وجود محروم بودن وی از نعمت بینایی، خداوند متعال، بالاترین نعمت خود را که همان حفظ آیاتش است به او عطا کرده است.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.