×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اجرای بزرگترین و مدرنترین پروژه مدیریت شهری استان در سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، سید روح الله هدایت در جریان بازدید استاندار اردبیل از پروژه پل کمربندی سرعین با بیان اینکه بزرگترین و مدرنترین پروژه مدیریت شهری استان  در قالب پل روگذر با محوریت گردشگری در شهر سرعین اجرا می شود، اظهار کرد: این پروژه یکی از نیازهای اساسی شهر سرعین هم از بابت مشکل ترافیک شهری خصوصا در ایام پیک مسافر و هم از بابت گردشگری می باشد که در کمربندی شهر اجرا می شود.

وی افزود: شورای ترافیک استان امروز در بازدیدی که از محل اجرای این پروژه داشتند با اکثریت اتفاق اجرای پروژه را مصوب کردند که با طی مراحل مقدماتی در روزهای آتی کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار سرعین با اشاره به اینکه این پروژه یکی از مدرن ترین پروژه های استان اردبیل خصوصا در حوزه گردشگری خواهد بود، گفت: این پل بطول ۲۷۰ متر و عرض ۲۵ متر بصورت تمام قوسی و کابلی با رویکرد گردشگری و همچنین جهت تردد ماشین و اتصال رینگ کمربندی اجرا می شود و تاثیر فراوانی در توسعه شهری و گردشگری و البته مشکل ترافیک شهر در ایام پیک مسافر خواهد داشت و آنرا مرتفع خواهد کرد.

هدایت تصریح کرد: قوسهای پل بصورت پله ای طراحی و اجرا می شود تا برای ورزشهای هیجانی نظیر بک جامپ و زیپ لاین هم کاربرد داشته باشند.
شهردار سرعین با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه را حدود ۸۰ میلیارد تومان است، افزود: همزمان زیر این پل، پل نفر رو تمام شیشه ای اجرا می شود تا گردشگران و مسافران بهترین استفاده را از محیط پیرامون داشته باشند./رفاقت

 

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.