×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آسیب جدی کرونا به گردشگری سرعین/ پیگیر خسارت وارد شده به سرمایه گذاران هستیم

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، نادر فلاحی عصر روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه گردشگری استان اردبیل که با حضور نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از سرمایه گذاران و روئسای تشکل های گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: گردشگری اردبیل و سرعین جزو آسیب دیده ترین بخشها از کرونا در کشور است.

وی با بیان اینکه از آغاز درگیری با بحران کرونا تلاش های ویژه ای برای حمایت از سرمایه گذاران صورت گرفته است، افزود: در همین راستا چندین جلسه با وزیر گردشگری و حتی در مجلس با نمایندگان کمسیون های مختلف تشکیل و در نهایت مجوعه ای از پیشنهادات حمایتی را تنظیم و به وزارتخانه ارسال کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با پیگیری وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در ستاد ملی کرونا بسته های حمایتی از آسیب دیدگان به تصویب رسید که امیدواریم بخشی از مشکلات عزیزان را مرتفع کند.

فلاحی بیان کرد: در این جلسه در خصوص مشکلات مالیات و دیون دولتی هتلداران و آبدرمانی های استان تصمیم گیری و مقرر شد مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص امهال کلیه هزینه ها و دیون دولتی فعالان گردشگری تا سال ۱۴۰۰ سریعا عملیاتی شود.

و تصریح کرد: همچنین در خصوص تسهیلات ویژه کرونا و مشکلات بیکاری تعدادی از کارگران و فعالان این حوزه مقرر شد تا اداره کل کار دراین خصوص اقدامات مقتضی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/آ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.