×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هیچ یک از هتل ها و آبدرمانی‌های سرعین تعطیل نیست/ تخفیفات ۵۰درصدی مراکز اقامتی برای گردشگران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، جعفر بذری در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب اخبار درج شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل، اظهار داشت: تمام مراکز اقامتی و هتل‌ها وآب درمانی‌های سرعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات به گردشگران و مردم است.

وی افزود: در حال حاضر تمام مراکز اقامتی و هتل‌ها و آبدرمانی‌های سرعین باز بوده و تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی مورد نیاز در مراکز اقامتی، ضدعفونی و رعایت فاصله زمانی و اجتماعی در ارائه خدمات انجام می‌شود و این مراکز هر روز ضدعفونی شده و تمام پرسنل مراکز مکلف به پوشیدن ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بذری از تشدید نظارت بر هتل‌ها و مراکز اقامتی و آبدرمانی‌ها خبر داد و افزود: با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد و حتی  مراکز متخلف پلمب می‌شود.

وی سلامت مردم و گردشگران را خط قرمز فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل عنوان کرد و افزود: تمام خدمات مراکز اقامتی و هتل‌ها و آبدرمانی‌ها با الزامات و پروتکل‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

بذری از ارائه تخفیفات ۵۰درصدی مراکز اقامتی استان برای استفاده از خدمات هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل برای گردشگران داخلی خبر داد.

 

اتهای خبر/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.