×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

علاج واقعه قبل از وقوع کنید/ محدودیت های ترافیکی سرعین اعمال شود

اعضای شورای اسلامی شهر سرعین خطاب به استاندار اردبیل:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم اردبیل
جناب آقای مهندس بهنامجو
باسلام‌ و احترام

با عنایت به شرایط خطیر کنونی‌ و شیوع مهارگسیخته کرونا ویروس در استان اردبیل، ضمن تشکر از تلاشهای حضرتعالی، برخود لازم می دانیم که دغدغه های شهروندان وفعالین صنعت گردشگری سرعین را با شما در میان بگذاریم:

چنان که مستحضر هستید، بهترین راه برای کند کردن چرخه ی انتقال ویروس، قرنطینه و کاهش ترددها و ارتباطات اجتماعی است. باعنایت به تعطیلی کلیه مراکزاقامتی وآبهای گرم واصناف شهرسرعین بصورت خودجوش توسط بخش خصوصی ، جای بسی تامل است بانزدیک شدن نوزوز شاهدهجوم انبوهی ازاشخاص غیربومی آپارتمان نشین از سایرشهرهاکه دارای آپارتمان درشهرسرعین می باشندعملاشاهدیم ونگران سلامت شهروندان وساکنین و هدررفت زحمات تلاش گران ستادملی کروناو مراکزبهداشتی ودرمانی هستیم لذاضرورت داردحداقل نسبت به جلوگیری وبااقدامات سخت گیرانه ازورودافرادغیربومی شهرستان ممانعت به عمل آید.

ازحضرتعالی انتظارداریم پیش از آنکه زمان طلایی مقابله بااین ویروس خطرناک از دست برود با تدبیر به موقع، نسبت به محدودیت عبورومرورمسافرین اقدام عاجل معمول
دارند.
بر اساس بررسی های انجام شده، با پیک شیوع بیماری در طی دو هفته ی آینده روبرو خواهیم بود، که این مسئله تقارن زمانی با سفرهای نوروزی دارد.

ورود مسافرانی که در ابتدای دوره ی بیماری بوده و با روش های غربالگری به سادگی قابل تشخیص نیستند، می تواند سیستم درمانی را دچار مشکلات مضاعف کند. کمبود فضای فیزیکی و پرسنل و تجهیزات پزشکی خطر افزایش تلفات را به همراه خواهد داشت.

از جنابعالی به عنوان رییس شورای بهداشت وسلامت استان تقاضا داریم نظر به موارد فوق و از آنجا که متاسفانه اردبیل ازاستانهای پیشتاز در شیوع این بیماری در کشور است، با تدبیر به موقع و بسیج همه نیروهای موثر، قاطعانه و بی هیچ اغماضی نسبت به ایجادمحدویت عبورومرورخودروهای غیربومی درمبادی ورودی شهرسرعین اقدام عاجل معمول داشته واین شهر را از خطرات بعدی محفوظ دارید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.