×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رسانه های آزاد اندیش جهان اقدام نشریه فرانسوی را محکوم تحریم کنند

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، حجت الاسلامطاهر عزت خواه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهانت به دین مبین اسلام زمینه اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر تفکرهای الحادی را فراهم می کند و باید صفوف این اتحاد در بین کشورهای اسلامی افزایش یابد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: قدرت اسلام در معنویت آن است و هیچ بشری یارای تخریب این چهره معنوی و نورانی را ندارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: رسانه های آزاد اندیش جهان باید این اقدام نشریه فرانسوی را محکوم و آن را تحریم کنند.

حجت الاسلام عزت خواه تاکید کرد: تخریب چهره اسلام و قرآن کریم نشان از عجز و ناتوانی مکتب غرب در مقابل گسترش اسلام در کشورهای غربی است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین افزود: تحول عظیمی که پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در راستای تبلیغ رسالت خود ایجاد کرد برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و هم اکنون نیز این رسالت تبلیغی دلهره در دل شیاطین صهیونیستی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام عزت خواه سکوت در برابر این فتنه ها و بدعت ها از جانب روشنفکران غربی به یک رسم تبدیل شده است اما مسلمانان در برابر این هوجی گری ها سکوت نخواهند کرد و از حریم اسلام و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.