×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

​پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه راهدارخانه آلوارس سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، ،کلیم اله وثوقـی در جریان بازدید بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس،  از روند احداث راهدارخانه آلوارس سرعین، اظهار کرد: ساختمان اداری این راهدارخانه با تلاش راهداران دیار سبلان هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه در جهت تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است، افزود: عملیات احداث راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات از خرداد ۹۷ شروع شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده افتتاح بودن آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین خبر داد و بر تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد.
وثوقی با اشاره به اینکه استان اردبیل ۶ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستائی و بزرگراه دارد و ۹ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است تصریح کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.
وی ارتقای ایمنی محور ارجستان و تبدیل آن به راه فرعی را از اولویت های کاری راهداری دانست و برای خط کشی محورهای پرتردد و گردشگری ارجستان و آلوارس قول مساعد داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تجدید خط کشی ۵۳۵کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۵ ماه گذشته را یادآور شد و گفت: برای خط کشی محورهای روستائی شهرستان سرعین درسال جاری تاکنون اعتباری به این اداره کل ابلاغ نشده که امیدواریم این مهم ازمحل اعتبارات استانی تامین شود.
در این بازدید بدری تصریح کرد: احداث این راهدارخانه می تواند در رونق ورزش های زمستانی و توسعه بخش گردشگری نقش مهمی ایفا کند.
انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.