×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

خشک سالی تولید فیلم، ارمغان کرونا برای فیلمسازان

در پی شیوع ویروس کرونا سالنهای سینما، تولید و اکران آثار سینمایی در نقاط مختلف دنیا تعطیل شدند و این موجب وارد شدن ضربه اقتصادی در عرصه های مختلفی همچون صنعت فیلمسازی شده است.

مهرداد غفارزاده نویسنده و کارگردان سینمای اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت سینما در دوران کرونایی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بحران کرونا اکثر پروژه های فیلمسازی متوقف شده است و تولیدکنندگان آثار هنری و سینمایی ضرر زیادی متحمل شده اند که امید است با بهبود شرایط فعلی و بازگشت شرایط عادی اگر به شرایط ثبات برسیم تولیدات از سر گرفته شود.

“سریال آهوی من”  پس از کرونا ساخته می شود

غفارزاده در مورد آخرین محصول تولید خود یعنی سریال “آهوی من مارال” در شبکه نمایش خانگی افزود: در حال حاضر گروه نویسندگان مشغول تحقیق و نگارش «آهوی من مارال» هستند تا بعد از بحران کرونا وارد پیش تولید این سریال شویم.

وی افزود: این سریال ۴۰ قسمت دارد و در دو فصل تولید می‌شود که فصل اول این مجموعه ۱۵ قسمت و فصل دوم ۲۵ قسمت دارد و تاکنون ۵ قسمت از «آهوی من مارال» نوشته شده و برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد تحویل داده شده است.

نویسنده و کارگردان اردبیلی درباره زمان آغاز پیش تولید این سریال تصریح کرد: پس از طی مراحل اداری و اعطای مجوز پیش تولید را شروع می‌کنیم. در حال حاضر به دلیل بحران کرونا این پروژه متوقف شده است و احتمالا تا دو هفته آینده اگر به شرایط ثبات برسیم امیدوارم بتوانیم با اخذ مجوز، پیش تولید این مجموعه را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه این سریال که در دوره ناصرالدین شاه قاجار می‌گذرد و به نوعی به عشق‌های دوران ناصرالدین شاهی نیز می پرداز، افزو:. عمده اتفاقات قصه مجموعه «آهوی من مارال» در ایران می‌گذرد ولی بخشی از داستان به سمت ترکیه می‌رود و ۳ تا ۴ قسمت در ترکیه می‌گذرد.

غفارزاده ابراز داشت: ترکیب بازیگران این سریال تاریخی متشکل از هنرمندان ایرانی و ترکیه ای است و صحبت‌های ضمنی با برخی از بازیگران ترکیه‌ای این سریال به عمل آمده است.

بیوگرافی و آثار برتر مهرداد غفارزاده

از مهم‌ترین آثار مهرداد غفارزاده می‌توان به کارگردانی فیلم دریا و ماهی پرنده، فیلم گیرنده و فیلم عکس برابر اصل اشاره کرد.

این کارگردان اردبیلی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۸۷ در فیلم عکس برابر اصل به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.

غفارزاده در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است،یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وی فعالیت در فیلم دریا و ماهی پرنده بوده است،وی سال ۱۳۹۳ با کارگردانی در این فیلم  توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند.

خبرنگار: میلاد آتشگاهی پور

انتهای پیام/آ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.