×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حقوق کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ؛بهروز ندایی عصر امروز در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری که باحضور نیکزاد، نائب رئیس مجلس شوراى اسلامى برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی شرکت گردشگری در هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین مشکلات کارگران در این مجتمع ها به علت نبود مسافر با مشکل مواجه بوده و خوشبختانه با تدبیر و پیگری مرتفع و رضایت طرفین جلب شد.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا تعداد زیادی در بخش خصوصی بیکار شده اند گفت: شیوع کرونا برای تعداد زیادی از کسب و کارها مشکل ایجاد کرده است اما شرکت توسعه گردشگری متهعد شد حق و حقوق ۱۳۰ کارگر در حال اشتغال را تا پایان مهر ماه پرداخت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه هیچکدام از کارگران این بخش های گردشگری اخراج، تعدیل و تعطیل نمی شوند اگفت: برای ادامه حیات بخش های تحت مدیریت شرکت توسعه گردشگری در سرعین جلسه مشترک با حضور نمایندگان کارگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری، نماینده مردم اردببل در مجلس و همچنین مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کار تعاون رفاه اجتماعی وفرماندارسرعین برگزار شد که صورتجلسه ای تنظیم که هم کارگران و هم نمایندگان شرکت توسعه گردشگری از مفاد این صورت جلسه رضایت کامل داشتند.

این مسوول با اشاره به اینکه آبدرمانی سبلان و هتل لاله برند گردشگری استان است تصریح کرد: تعطیلی و تعدیل این مجتمع ها به نفع استان و بخش گردشگری نیست و تعامل و توافق درون سازمانی بهترین راه حلی بود که اجرا شد.

ندایی با اشاره  به اینکه کارکنان هتل لاله باید دلسوزانه به فکر سرپا نگه داشتن این بخش گردشگری باشند افزود: دولت تا جایی که در توان دارد از این بخش ها بخصوص گردشگری حمایت کرده و در ادامه نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مدیرکل  تعاون هماهنگی ارایه تسهیلات۱۲درصدی  ظرف یک هفته به تعداد ۱۳۰ فقره ۱۶میلیون تومان را برای شرکت توسعه گردشگری برعهده گرفت که به جهت دولتی بودن شرکت حداکثر همکاری از سوی بانکها باید هماهنگ شود و هیج گونه کمبود اعتبار از این حیث وجود ندارد.

بهروز ندایی با بیان اینکه تعامل و توافق سیستمی بهترین روش جهت حل مشکلات است گفت: در چنین شرایطی باید طرفین با درک درست وضعیت از خود گذشتگی داشته باشند و با همکاری و هماهنگی مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی بیان کرد: کارکنان با ۲۵درصد کاهش کار ۷۵درصد حقوق شش ماهه از اول آبان ماه تا اخر فروردین ۱۴۰۰دریافت و در محل کار حضور داشته باشند و هر وقت موضوع کرونا به حالت عادی برگشت طبق روال گذشته اقدام شود.

در این جلسه نیکزاد نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس اسلامی، جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور، فرماندار و امام جمعه سرعین و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و برای برخی از موانع و مشکلات تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.