×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره برداری از جاده آلوارس در سال ۱۴۰۰/ رستوران و هتل پیست اسکی در حال احداث است

اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های زیرساختی در حوزه گردشگری سرعین اظهار داشت: راههای گردشگری آلوارس که با تامین اعتبار امسال شروع شده و تا تابستان آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: این راه از اهمیت بالایی در توسعه گردشگری برای سرعین و استان برخوردار بوده و اعتبار لازم برای این راه تامین می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: پیست اسکی اوجور از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری در حال اجرا بوده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

بهنام جو گفت: تلاش می شود برق رسانی را تا دوماه آینده و زیرسازی  نیز تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: دستگاه بالابر این پیست با مشقت بسیار توسط بخش خصوصی نصب شده و آماده بهره برداری است.

بهنام جو بیان کرد: رستوران این پیست توسط بخش خصوصی در حال اجرا است که امسال تکمیل و در سال آینده هتل این پیست را اجرا می کند.

استاندار اردبیل این پیست را از جمله پیست های مهم کشور به دلیل برف گیر بودن پیست عنوان کرد و افزود: این پیست از شیب مناسبی برخوردار بوده ودر بیشتر فصول سال برف در این منطقه مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: سکوی پرش نیز برای این پیست طراحی شده که این مکان را از سایر پیست های کشور منحصر کرده و مورد استقبال گردشگران و ورزشکاران  قرار می گیرد.

بازدید از روند زیر سازی جاده آلوارس، پیست اوجور، رستوران در حال اجرای آلوارس ، پروژه گردشگری و تفریحی سرعین و ملاقات مردمی  از دیگر برنامه های سفر استاندار اردبیل به مناسبت هفته دولت به سرعین بود.

استاندار اردبیل  همچنین در ادامه این بازدید با خانواده شهید ضرغام مختاری دیدار و از مادر این شهید والامقام تجلیل کرد.

انتهای پیام/

  1. حسن عباسی

    خیلی کار اشتباه است بجای این کار میتوان درسرعین شهر بازی و مکان بازی و مکان گردشگری مثل پل سرعین شهر توریستی است ولی هیچ جاذبه گردشگری ندارد( لفظا نظر من را بخوانید ) صدای من را مسولین برسانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.