×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی بدون فعالیت آبدرمانی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، حجت‌الاسلام محمود اصغری، در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین اظهار داشت: سرعین با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که در این شهرستان وجود دارد می‌تواند علاوه بر سرعین زمینه‌ساز توسعه استان اردبیل نیز شود.

وی با اشاره به اهمیت بخش گردشگری در سرعین، افزود: اغلب فعالیت‌ها و مشاغل در سرعین مرتبط با بخش گردشگری بوده و تعطیلی تاسیسات گردشگری و آبدرمانی‌های این شهرستان سبب تعطیلی این مشاغل و اغلب صنوف سرعین شده است.

امام جمعه سرعین با تاکید بر آزمایش آب‌های درمانی سرعین برای بررسی تاثیر خواص این آب‌ها بر ویروس کرونا، گفت: با بررسی‌های لازم در صورت نبود مانع در این زمینه انتظار می‌رود مجوز بازگشایی مراکز آبدرمانی سرعین فراهم شود چرا که با تعطیلی این مراکز که جاذبه مهم و اصلی گردشگری این شهرستان به شمار می‌رود سایر صنوف نیز با نبود گردشگری همچنان در رکود و تعطیلی به سر می‌برند.

اصغری با اشاره به شهرت آب‌های گرم سرعین که زمینه‌ساز جذب گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه می‌شود، تصریح کرد: بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی بدون فعالیت آبدرمانی‌ها مشکلی را حل نمی‌کند.

وی با تاکید بر حضور فعالان بخش خصوصی در تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان، افزود: باید در برنامه‌ریزی‌ها از ایده‌های متخصصان هر بخش با توجه به اشرافیت آن‌ها به مشکلات و محدودیت‌ها استفاده شود تا پیشنهادات راهبردی برای حل این مشکلات ارائه شود.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.