×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کمربند طلایی سبلان /آب‌های گرم مشگین شهر و سرعین به همدیگر متصل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اکبر بهنام جو، در جریان بازدید مشترک با امام جمعه اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه اجرایی فاز دوم کمربند طلایی سبلان و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به این زیرساخت خبر داد.

وی افزود: این پروژه با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های پروژه‌های گردشگری تصویب شده که ۳۰ میلیارد تومان از این میزان به کمربند طلایی فاز دوم اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با انجام این کار که به‌عنوان کار زیرساختی است، احداث جاده، آب‌های گرم و معدنی مشگین شهر و سرعین و اردبیل به همدیگر متصل می‌شود.

بهنام جو تصریح کرد: با تکمیل این کمربند، مراکز گردشگری به هم نزدیک شده و فاصله ارتباطی گردشگران از این مسیر ۴۰ کیلومتر نزدیک می‌شود.

بهنام جو گفت: بعد از پایان این کمربند طرح جامع مناطق اکوتوریستی مشگین شهر نیز تدوین و سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های گردشگری در این حوزه حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری مورد نیاز این پروژه تامین شده از تکمیل کمربند طلایی تا تابستان سال آینده خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم در جریان بازدید از روند اجرایی کمربند توریستی سبلان اجرای کمربند را در توسعه گردشگری و اقتصادی در منطقه موثر دانست.

آیت الله سید حسن عاملی افزود: اجرای کمربند توریستی که از نیر شروع و به سرعین متصل و از آنجا به آق امام، سردابه، قوتورسویی و آب‌های گرم مشگین شهر برسد، آرزوی دیرینه مردم استان است.

وی این موقعیت را در کل دنیا بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: اعتبارات لازم برای این پروژه با پیگیری مسؤولان استان تامین شده است.

عاملی گفت: اعتبارات ویژه گردشگری برای کل استان جذب و در شهرستان‌های مختلف توزیع شده است.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.